Subject: Teele kukkunud puu
From: Siim Krausberg | Glastop OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 09:43:25 +0300

Tere

Eelmisel nädalal, 25.07.2024 oli teele kukkunud puu ja see on tee peal
siiani.

On inimestele ja autodele ohtlik kuna on kohe peale kurvi.

Asukoht:

Lugupidamisega / Best regards,

Siim Krausberg

Müügijuht/partner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5172 434

 <http://www.glastop.ee/> www.glastop.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.